Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-04-29 03:13:11
On 27/04/13 22:17, eMJei wrote:
> gryna teisybe. namas yra nemazi pinigai - pvz laiptai mediniai
> paprasciausi i antra auksta uzlipt - nuo 10.000 Lt. Bute apskritai
> sunkiai rasi tokio brangumo elementu...

kokie te mediniai, reikia betonuotų, kad negirgždėtų naktim. Tik
vejzėkit kampą projektuodami, o tai nuo to tiesiogiai priklausys
galutinė kaina :))

aš tai, qrva, vis pagalvoju: lopė, statė dešimtmečiais, apkrovė vilnių
kauną klp visokiais baisuokliais* bile kokiais be jokios
infrastruktūros, be jokios architektūrinės harmonijos ar supratimo, bile
kaip išmėtytais** , o nachui viso to reikia?  Užaugs vaikai, pirmai
progai pasitaikius iškiš jūsų mylėtą ir išpuoselėtą, atprakatuotą
sodybą, ir statysis savo chatą :)) Greičiausiai (pagal matematines
tikimybes) - ne Lietuvoje. O vaikams išėjus reikės downsizinti, bo
nejauku gyvent bus..... tai koks čia turtas, aciprašant, dar prakaitu
aplietas?

P.S. įdomu kiek namų su normalia stogo danga, t.y čerpėmis, ant
Lietuvos. O tai ir žiūrau: chujarina po 300 kvadratų, bet stogiukui $$
neblieka, skarda aptraukia.

* gerai, kad jau dabar niekas po 800 kvadratų nechujarina, nes pusė jų
nebaigtų riogso (pasimokė). Ir pabandyk tu dabar parduoti tokį, ar netgi
kitokį...

** Po to tranzuoja į darbą į abi puses per kamščius (bepročiai?).