Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-05-03 02:57:09
On 29/04/13 16:12, Toxis wrote:

> [...]
>
> On 28/04/13 07:46, Toxis wrote:

> na, mano 140 kvadratu chata man kainuoja per menesi mazhiau - taigi vel
> klausimas - ar tai protingos kainos? Ash ju nelyginu globaliai, nes tada
> galim daeiti iki absurdo, kai NY 35kvm chatos su mandatory kambariokais
> (zhiurkiu ir tarakonu pavidalu) be poros k$ neissinuomuosi, ash kalbu
> apie tai, kad tas pats 3 kambariu butas, yra paimtas uzh paskola, uzh
> kuria moka 700/men (ar net mazhiau), o pleshia 1k.. taigi dar karta,
> koks tikslas kazhkam ishpirkinet buta, jei tai yra brangiau nei

Siūlau mažiau kišti nosį į kitų finansinius reikalus - ilgiau gyvensi
ramiai. Susirūpino jis, mat, kas ir už kiek perka ir nuomoja. O
triusikus, kas ir kokius nešioja, nepasidomėjai?

Kiekvienas sprendžia pagal savo suvokimo lygį. Čia tu dabar taip kalbi,
kai palūkanos dugne, kad baisiai apsimoka pirkti. Bet palūkanos tai
kintamos, ir kai jos bus 10-20 procentų, kalbėsi kitaip. Matėm tokių
gudročių, aritmetikos nesuprantančių, jau nemažai. Beje, kokį pradinį
įnašą paklojai (tai irgi kainos dalis)? Ėmei EUR, kaip matau, o valiutos
riziką ar įskaičiavai, ar čia pats nematai jokios rizikos, o gal netgi
uždirbi eurais?

Be abejo, gali būti ir kitas variantas - kad palūkanos liks tokiomis
mažomis ilgą laiką, bet prasidės defliacinė spiralė su bedarbystės
augimu/klientūros smukimu. Kokios garantijos, kad tamstos pajamos
nesumažės kartu, arba kad jų apskritai bus, kad užtektų įvykdyti
išsipirkimo operaciją kažkur po 15 metų? :) Paskambink Linui Petkevičiui
- jis palūkanas jau žino, jo Lietuvos Bankas klausyti įsipareigojęs
(vakar išleido vidinį potvarkį).

> pas mus - Lietuvoje - nuomininkai yra tikri kiaulės. Ir tai yra faktas.
> Nes kas gi nuomojasi? Tik bomža!!! :)
>
> idomus minties shuoliai, jei bandete panaudoti ironija, siulychiau dar
> shiek tiek pasipraktikuoti, ne visiems ir ne ish karto pavyksta.

taip, nepavyksta - suprasti. Transmisijos mechanizmas neveikia! :)

> pirmoji meilė ir t.t..... :)
>

> shita, su teksto suvokimu mokykloje matyt turejote problemu? Del to
> emigravote?

Išties, kur čia suprasi šveplo pseudo patrioto vapaliones. Jei manai,
kad padarei kažkokį žygdarbį, už kurį pagirsiu, nes nuo tėvų pabėgai ir
dėl to labai kilnus jautiesi, tai klysti. Tokia eiga savaime suprantama
turėtų būti. Ir kas kur emigravo? Nebūtina užsišikti vien dėl to, kad
kažkas turi kitokią nuomonę - civilizuotiems žmonėms tai labai
suprantama, o čia aiškinti reikia, kaip mažam vaikui.

>"a, ash atgyvenes paskutinius 6+metu _labai_ senos statybos (18xx) -
>nebenoriu zhiuret I ja:)"

Dabar suprantama, iš kur tos aimanos dėl prastų nuomotojų. Iškart
reikėjo sakyt! Bet ne visiems taip nutinka.

> jeigu Tu save laikai būru, tai yra Tavo paties reikalas ir
> saviidentifikacija. Aš tai nelaikau, nors ilgainiui užknisa nesąmones
> skaityt, tuomet pratrūkstu :) O pamokėlės šiaip dar niekam nepakenkė :)
>
> see above.

Gyvenimo pamokėlės baigtos. Mokėsite grynais, ar kortele?