Tema: Re: paskolos
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2013-04-26 22:07:06
pagrindinis pinigu trukumas tai pinigu trukumas ;)

"ZzZz"  wrote in message news:klec7a$k1n$1@trimpas.omnitel.net...

matai cia taip jau yra kad ne tik bustui babkes iseina.
Kol neturi saibu, vazineji truliku arba 20 metu senumo golfu,
babkiu biski atsirado - imi 5 metu opeli,
babkiu dar daugiau - imi apynauja tojota,
labai daug babkiu - jami nauja bmw.
Lygiagreciai kyla ir poreikiai bustui.
O pinigu niekad per daug nebuna.

"spakainas"  wrote in message news:kldqe9$690$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkaip visi tik juoda arba balta mato. Taigi susiskaičiuoji savo
pajamas ir žiūri kas išeina. Nu nesigauna namas - gyveni bute. Nesigauna
naujas butas - imi chruščiofkę kur smagesnėj vietoj, bet užtat turi savo
ir niekam ne ačiū, ir su uošviais trintis nereikia, ir atostogoms lieka,
ir negyveni nuo atlyginimo iki atlyginimo. Man toks variantas kur kas
priimtinesnis, nei namas už paskutinius...