Tema: Re: paskolos
Autorius: spakainas
Data: 2013-04-26 16:03:21
Kažkaip visi tik juoda arba balta mato. Taigi susiskaičiuoji savo
pajamas ir žiūri kas išeina. Nu nesigauna namas - gyveni bute. Nesigauna
naujas butas - imi chruščiofkę kur smagesnėj vietoj, bet užtat turi savo
ir niekam ne ačiū, ir su uošviais trintis nereikia, ir atostogoms lieka,
ir negyveni nuo atlyginimo iki atlyginimo. Man toks variantas kur kas
priimtinesnis, nei namas už paskutinius...