Tema: Re: paskolos
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-04-28 12:01:09
nu.. taip gaunas, kad varguoliai bedavoja kad namas brangu.. tai kokio
bybio i ji ejo arba tiem kas turi pinigu irodineja kaip brangu ji
islaikyt? nesuprantu.
jeigu tau brangu - sedek bute tuomet. ir nieko cia blogo.

jachta irgi kainuoja islaikyti. reikia uz ja moketi jachtklubui, jeigu
ten paliekama, paskui dar ivairiu kitu mokesciu., reliai naudojasi ja
tik pora men.. dar kainuoja islaikyti nama Juodkrantej. Reikia vietinei
moterelei pamoket, kad vis uzeitu, paziuretu kas kaip. sumoketi, zinoma,
mokescius. dar geras konjakas irgi kainuoja. uz gera vyna, sena, va tai
nesutinku moket, nes skonis man svarbu. o viskis, arba konjakas, kazkaip
kuo geresnis ir senesnis - tuo man skaniau. o vynas - slykciau.
ir taip galima testi be galo.  kam rasyti paklodes apie tai, kad 100
litu yra 100 litu? ar cia bandoma kazkam rozines iliuzijas sugriauti,
kad viskas siais laikais kainuoja?