Tema: Re: paskolos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2013-04-28 13:18:12
lietuviškas standartas gerai gyvent - reiškia atidirbt 8 - 10 valandų darbe, grįžus namo mosikuot reismusais, betonomaišyklėm 10 valandų, miegot nelieka laiko, užsidirbt sanarių deformaciją, stresą ir visą kitą komplektą negalavimų, paskui ramiai numirt. arba pasikart.
   O tau reikia jachtos ? Bet vistiek neturėsi. Nei nuosavo Boeingo, nei Margaritos salos.