Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-05-03 02:56:51
On 29/04/13 06:41, Linas Petkevičius wrote:

> T.y. Jei galetum daikta nuomotis uz 99 Lt, arba nusipirkti uz 100 Lt,
> rinktumeisi nuoma?

Iš kur čia tokias proporcijas ištraukei - pono palubinsko? Gaila, dabar
nepamenu linko į tą SEB atliktą tyrimą, gana juokingai ten.

Iš savo patirties galiu pasakyti, kad su nuoma paprastai būna taip:
nuomojies už mažiau, nei tau kainuotų įsigyti. Jei kas keičiasi, tai vėl
pasitvarkai, kad ši proporcija galiotų. Šiuo metu dabartiniam būste mūsų
nuomos įmokos tepadengtų banko palūkanas. O kur dar įšaldytas pradinis
įnašas? Vadinasi, už savo pinigus aš gaunu daug daugiau. Tai ką aš čia
prarandu, gerbiamasai?

> Nu tai kam smulkinames - rashom 999 proc. Atrodys baisiau ir
> argumentuociau.

Nenoriu kartotis, bet atsiversk lb puslapį, ir pamatysi kas ne taip
seniai buvo. Kodėl turėtų ateityje būti kitaip? Nes Linas Petkevičius
taip norėtų?

Nuotaikai pataisyti:
https://www.youtube.com/watch?v=OrhJcqgXrlw