Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-04-29 03:14:16
On 25/04/13 05:55, Linas Petkevičius wrote:
> Ir nuoma pradeda nebepadengti nei dalies imokos? IMHO tai imanoma tik
> tuose rajonuose, kur nuomojama uz komunalinius patarnavimus, bet ten ir
> butu kainos nelabai dideles.

Banko skolininkui jokio skirtumo, ar nuoma jam dengia 20proc, ar 80proc,
matematiškai tai - vistiek nuostolis. O šiaip nelabai supratau tamstos
minties. Aš minėjau, kad laivui skęstant (palūkanoms pakilus iki
10-20proc) durnių į savo vietą įkišti nebūtinai bus lengva surasti. Nors
visko gali būti Marijos Žemėj.