Tema: Re: paskolos
Autorius: abc
Data: 2013-04-29 03:13:54
On 28/04/13 07:46, Toxis wrote:
> jei pas mus nuomos kainos butu normalios - gal but tavo sakinys butu
> bent kiek protingas, o kai...

galėjai jau ir sustoti čia, nes kažkokių nesąmonių toliau prirašei. Tu
man gali nepasakoti apie nuomos kainų "nenormalumą" Lietuvoje, nes mes
su šeima patys vienoje brangesnių Europos vietų nuomojamės (bet atgal
gaunam gerą kainos/kokybės santykį). Lietuvoje nėra jokios nuomos
rinkos, ir gali sėkmingai kurtis kad ir toje pačioje Akmenėje už dyką
(komunalinius). Pradžiai bus gerai, kol susitaupysi Vilniui. O jeigu tu
manai, kad 1000 LTL per mėnesį už 3 kmb butą sostinėje yra brangu, tai
manau, kad arba pernelyg nuvertini savo galimybes, arba dar nesi
išvystęs visuomenei naudingų įgūdžių.

> pas mus nuomotojai tai lietuvishki psiaudo > milionieriai,

pas mus - Lietuvoje - nuomininkai yra tikri kiaulės. Ir tai yra faktas.
Nes kas gi nuomojasi? Tik bomža!!! :)

prisipirke tu paciu butu su banko paskolom ir lupa tiek,
> kad padengt savo paskola ir dar liktu - logika kur? padet vagshams
> lietuvaichiams offsetint ju goduma, prisipirkus chatu tuo metu kai visi
> zhinojo, kad NT kainos tik kils? Jei neturi sheimos - gyvent pas tevus
> gal ir smagu, jei ne geda zhmonem I akis pazhiuret (ir pozhiuris, kad
> tevai yra tavo ishlaikytojai kol numirs) ir jei tie tevai gyvena tam
> pachiam mieste kaip tu. Ir tiesa pasakius niekas neishmoko geriau gyvent
> ir nesubrandina zmogaus, kaip ishejimas gyvent atskirai, bent jau
> pradedi suprast pinigu verte, ir kad maistas shaldytuve neauga...

tai eik iš tų tėvų, ar kas laiko? Pirmasis darbas, pirmasis kambarys,
pirmoji meilė ir t.t..... :)

> klausykites, gal jus su ugnium/velniu noretumete pradeti vesti gyvenimo
> pamokeles burams?

jeigu Tu save laikai būru, tai yra Tavo paties reikalas ir
saviidentifikacija. Aš tai nelaikau, nors ilgainiui užknisa nesąmones
skaityt, tuomet pratrūkstu :) O pamokėlės šiaip dar niekam nepakenkė :)