Tema: Re: paskolos
Autorius: Toxis
Data: 2013-05-02 22:06:25

"MRT"  wrote in message news:klt2lp$ck8$1@trimpas.omnitel.net...

Dzin tos palukanos.. siuo metu jos mizernos.. bet..
700 Lt/men * 12men = 8400 Lt/metams..
x10metu = 84kLt ... jei x30metu = 252kLt..

Man (tarkim) idomu kiek kainuoja 3 kamb. butas, kurio nuoma lupama 1k..

Mano giminietis lupa apie 1k dabar (lupo 1.6k) uzh 1 kambari baltushoj, kiek
kaina buvo, nezhinau:)

... as irgi kai ka ne is shiknos traukiau .. pries pusmeti susipirkau sena
statyba, man patogioj
vietoj, 3 kamb. 67kv. .. plojau 130kLt be paskolu.. o nauja statyba, man
reikstu paskola..
remonto truputi dariausi, bet stipriai islaidaut nelabai iseina, tai
palengva ir nebrangiai :)

na, ash atgyvenes paskutinius 6+metu _labai_ senos statybos (18xx) -
nebenoriu zhiuret I ja:) po 6 metu naujos gal pasikeis nuomone:)