Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Sail
Data: 2021-01-16 17:20:16
Man garaže net be metalo laužo patinka kai sausa.

Aš dar daug kur papildomai vergauju:

*sporto salėj
*pjaunu dalgiu pieva
*tampau malkas is misko
*pjaunu ledą pavasiarį apie lieptą
*taisau bevertį metalo laužą

ir taip toliau, sąrašas ilgas būtų.

BEt gyvenimas man nuo to tik labiau patinka.

O galėčiau vietoj to gulėt ant sofos ir alų močint. Durnas, tiesa?