Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Dainiushas
Data: 2021-01-15 21:06:37
kolega, nu nelabai pretenzingas, neseniai naują Octavia pasiėmė - sako
nu bliat, pirma mašina kurioj garsas toks, kad neužilgo apskritai norisi
išjungt tą radiją nx :D:D:D:D
Sėdynė nihuja nesireguliuoja žemys, nes mhev'o batareika po ja
LED lempos spindi žėri, bet nihuję nieko nešviečia. ir viokios kitokios
smulkmenos, tiek tik, kad benzo nu nihuję neryja.