Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: pininfarina
Data: 2021-01-14 16:03:15
Tai va, kad ir tos naujos awd daugeliu atvejų taip elgiasi. Tai nesigazuoja,
tai pradeda rėkt, kad jau perkaito
ar tuoj perkais ten kažkas dėžėj.

"news reader"  wrote in message news:rtpdhi$klc$1@news.omnitel.net...

Kaiptik vakar buciau apsidziauges jei buciau turejes awd. Reikejo
vaziuoti pas dantiste ir laiko pasilikau tik tiek kiek reikia
nuvaziuoti. Pradejau valyti sniega nuo masinos ir dar kaip tycia
nuslinko gabalas sniego nuo stogo. Nebera kada ji kasti. Galvoju - dzin
kaip nors issikapstysiu. Ir ka blyn, vienas ratas buksuoja kaip ant
ledo, o auto nejuda is vietos. Kiemo konfiguracija tokia, kad kalniukas
ir posukis. Su automatu isilinguoti nesigauna, dar antiprabuksavimas
daro savo darba - gali spausti iki dugno, apsukos nekyla. O jeigu
isjungiu antiprabuksavima (ESP OFF) tai apsukos sauna i virsu, bet kai
krenta tai automatas kazkoki suda sumala ir varikli sustabdo visiskai su
labai nemaloniu smugiavimu. Nesupratau kas ten per nesamone su DSG. Na
reikia pamineti, kad padangos nenaujos ir ne continental. Tai vat jeigu
ne zmonos prideta rankele tai butu reikeje atsaukti vizita. Aisku su
lopeta buciau atsikapstes, bet laiko nebebuvo... Stai taip per 10 metu
viena syki pagalvojau apie AWD privalumus :)