Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Biudžetininkas
Data: 2021-01-15 19:04:43
Aš visas savo auto panašiai pirkau. Buvo geresnių, buvo prastesnių, su
geresnėm muzikom ir klimato kontrolėm, ir su prastesnėm, galingesniais
varikliais ir silpnesniais, gražesnėm plastmasėm ir ne tokiom gražiom,
su odiniais, ir su skuduriniais salonais. Prie visko žmogus pripranti.
Ilgaainiui supranti, kad proto neknisimas yra didžiausias konfortas, o
ne rankenėlių forma.

Dėl X5 tik ant bajerio klausiau. Nuosavo serviso priežiūrai neturiu,
kažkokių emocijų tas modelis irgi nekelia.