Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: DK
Data: 2021-01-15 12:20:52
Man pa barabanu kas pas tave parašyta. Aš turiu 2 realius karučius,
kuriuos vairuoju ir galiu palyginti - vienas yra biudžetinis su visomis
įmanomomis featuremis, kurios buvo įmanomos 2016 metais mažame japone,
kitas yra vokietis, naujesnis ir už x2 biudžetinio kainą. Pas abu
automobilius tos funkcijos veikia iš esmės identiškai. Taip, pvz. acc
suzukyje prisistabdo tik iki 40 km/h, kai tiguane sustabdo iki
sustojimo, bet bb lyginimą su pirštu ne aš darau. 2016 metų suzukyje
nėra ir BSM su RCTA, bet 2021 metų suzukyje visa tai yra, ir esu
įsitikinęs, kad pas juos tai veikia kaip ir priklauso, lygiai taip pat
kaip ir visuose kituose karučiuose, kurie komplektuojami su tokiomis
komforto/saugos sistemomis.