Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-16 06:11:01
Aš irgi neklausau garsiai,
nu bet kai užeina nuotaika ir pasitaiko nuotaiką atitinkantis gabalas, tai
negriekas užsukti iki maksimumo ir pasimėgauti.
Nuperstam premiume stovi HarmanKardon su gamykliniu subu - tiesiog garsiai
klausant nevargina, gal sau leisti bet kokiu garsumu klausyti, ir, beje, ant
viso garso paleidus muziką išorėje nelabai kas girdisi. Zylių nepriviliosi.