Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: qwerty
Data: 2021-01-15 10:25:50
Radiją jau seniai išjungiau. Labiausiai užpisantis dalykas tai
reguliarūs pezalai neturint ką pasakyt, nx...
Vienintelė radija dėl kai kurių laidų dar eina tai Žinių radijas. O
šiaip spotifajus valdo. Vien jau podkastai yra achujenas dalykas. O su
muzika irgi geriau. Pasidarai norimą playlistą, arba kas man patinka tai
pats spotifajus automatu groja to pačio stiliaus muziką. Atrandi vis
kažką naujo, nuo to toliau ir toliau. Ir pizdiec sky is the limit
atradimams.