Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: RaR
Data: 2021-01-16 14:37:49
Nu reikia kam paskambinti - paspaudi ant piktogramos ir skambina. Jei 
kontaktas kur toliau nustumtas - pastumi per kelis ekranus ir vėl 
baksteli ant piktogramos. Gali greitai ne tik žinutę pažiūrėt, bet ir į 
ją trumpai atsakyt, nes iššoka virtuali klava. Navigacija normaliai 
naudotis be tapšnoklio irgi neįmanoma. Telefonu viso to daryti 
važiuojant nelabai išeina, nes visų pirma ekranas bus paprastai 
mažesnis, vieta jo įtaisymui paprastai nebus ideali, nes ideali parinkta 
gamykliniam ekranui, be to bet kokiame laikiklyje dažniausiai nebus kaip 
įkaltas - viena ranka stipriau tapšnojant jis judės. Bet čia rašiau net 
ne apie telefono vs integruotas tapšnoklis skirtumus, o apie integruotus 
ekranų tapšnoklius vs netapšnoklius. Kaip rašiau, gali apsieiti be to 
integruoto tapšnoklio patogiai įsitaisęs telefoną, gal dar nusipirkęs 
kokį papildomą pribambasą ir įpratus bus gerai. Bet teigti, kad senas 
netapšnoklinis ekranas toks pat funkcionalus ar net geriau nei 
tapšnoklinis - to jau per daug.

On 2021-01-16 13:14, Dainiushas wrote:
> vis tiek nesuprantu - ką ant to ekrano tapšnnot?
> 
> Ir taip, mane realiai užknisa kai vietoj to, kad pareguliuot temperatūrą 
> pasukant ratuką, reikia žiūrėt kur ten kažą patapšnot ant ekrano.
> 
> On 1/16/2021 1:07 PM, RaR wrote:
>> Nežinau, gal ir yra CGA tapšnoklių, bet net ne raiškoje esmė. Naudoju 
>> seną pasatą, pas kurį ekranas gal tokio dydžio kaipo naujoje škodoje. 
>> Tai net nekreipiant dėmesio į jo pikselių didumą ir spalvų nebuvimą, 
>> vien dėl to, kad jis ne tapšnoklis, iš jo absoliučiai jokios naudos. 
>> Praktiškai lygiai tas pats, kaip kokia radija su viena tekstine 
>> eilute. Ten yra net navigacija, na bet ja naudotis, kai negali net 
>> teksto normaliai įvesti, tai net mintis nekyla, kai yra telefonas.
>> O šiaip čia beprasmiški ginčai - kiekvienas pasirinkimas turi ir 
>> pliusų ir minusų, ir kiekvienas renkasi, kas jam labiau tinka. Įsėdęs 
>> į mašiną su krūva pribambasų iš pradžių manai, kad gal ne visi jie ir 
>> reikalingi, bet po kiek laiko persėdęs į jų neturinčią iš pradžių 
>> prasikeiki, bet po to prisitaikai, įsimontuoji kažkokių smulkmenų ir 
>> gana puikiai be jų apsieini. Juk važinėjo žmonės be stabdžių ir vairo 
>> stiprintuvų, ABS ir viso kito, kiti ir dabar su tokiom vintažinėm 
>> važinėja (beje, galintys leisti sau naujus nekibirus) ir kaifuoja.
>> Bet tai kad žmonės, dažnai net ilgai svarstę ir sunkiai priėmę 
>> sprendimą, galbūt tą sprendimą priėmę gana atsitiktinai, nulemtą 
>> kažkokių aplinkybių, atkakliai tvirtina, kad kitas pasirinkimas, nei 
>> jo padarytas yra absoliučiai kvailas, kad pribambasas, kuris pasirodė 
>> esąs jo auto (nors pagal tuos pribambasus jis to second-hando net 
>> nesirinko) - must-have, o tas, kurio nėra - absoliučiai nereikalingas 
>> arba netgi nervina, tai kelia tik šypseną.
>>
>> On 2021-01-16 11:52, Dainiushas wrote:
>>> tai kad naujuose kibiruose CGA.
>>>
>>> o už varo vairuot reikia, o ne ekranus swajpint
>>>
>>>
>>> On 1/16/2021 10:59 AM, RaR wrote:
>>>> Jūs čia rimtai? Na suprantu, gali kelti malonų nostalgijos jausmą 
>>>> tie didžiuliai pikseliai ir keturių spalvų paletė tiems, kas 
>>>> <90-aisiais žaidė CGA raiškos monitoriams kurtus žaidimus. Bet tai 
>>>> koks jų funkcionalumas, kai ekranas ne tapšnoklis ir viską reikia 
>>>> valdyti ekrano šonuose esančiais fiziniais klavišais? Kiek kartų 
>>>> reikia spaudyti skirtingus klavišus vietoje to, kad bakstelti 
>>>> piktogramą, paskrolinti ar pasvaipinti?
>>>>
>>>> On 2021-01-16 09:58, Dainiushas wrote:
>>>>>
>>>>>> Tas raudonas monochrominis ?
>>>>>>
>>>>>
>>>>> tu nepatikėsi
>>>>
>>>
>>
>