Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Tomas
Data: 2021-01-15 10:01:50
istoriniams daliu sociai ir siais laikais jau nesunkiai prieinamos. senas ≠
istorinis

"Sail"  parašė naujienų news:rtpgoa$osh$1@news.omnitel.net...

Aš jau važinėju istoriniais, ir ta pati perspektyva važinėt tokiais kol
akys matys.

Bet su istoriniais irgi niuansų pilna, kurių pagrindinis tai detalių
tūkumas.