Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: ostapas
Data: 2021-01-14 15:49:54
Kažkada anksčiau pasakojo servyzo murzius apie klientą su krūtu mersu, kuris
salono filtrą jau 4'ą kartą dulkių siurbliu prasiurbt prašo, nes naujas lyg
virš 100€ kainuoja.
apie amortikus iš šroto jau net pasakot nesinori - net į kaimą nereik
važiuot kad tokius dalykus pamatyt.

"fanas"  wrote in message news:rtpgvv$p66$1@news.omnitel.net...

Koks etalonas ta KIA pasirodo, petaka lenkia :/

--

----Android NewsGroup Reader----