Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Spakainas
Data: 2021-01-15 20:52:56
Tai 20 galima dalint į 15 nupirkimui ir 5 galimiems remontams. Ir
vistiek toks kibiras važiuos belenkaip geriau nei naujas už 20.
Suprantu jei ieškotum naujo už 50+ - ten jau yra kažkoks pasirinkimas
(yra niuansų). 20 Tai visiški biudžetnykai kurie dar nauji važiuoja
xujiovai iš principo. Man elementariai būtų gaila atsegt tiek bapkių už
griobaną kibirą. Jeigu jau ant tiek px kaip jis važiuoja - tai imk
naudotą dusterį už 5k, sutaupysi belenkiek ir važiuos taip pat kaip ir
naujas.
Na bet kiekvienam savo :)