Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Biudžetininkas
Data: 2021-01-13 15:26:16
On 2021-01-13 14:05, Dainiushas wrote:
> tai ir sakau, jei tikrai reikia, tai reikia. bet kai perka tuos
> butaforinius AWD trynimui mieste, tai čia jau entuziasto reikia, man už
> tuos € atrodo geriau normali muzika, klimato kontrole ir/ar dar kas nors :)

Muzika su klimato kontrole šiais laikais yra kiekviename kibire. Kad ji
neveikia taip idealiai kaip 15 metų senumo audi/vw/bmw/mb/lexus/..
(įsirašykite mylimą premium markę patys) - pilnai tikėtina. Bet orkestro
atliekamos klasikinės muzikos vairuodamas aš neklausau, o kiek teko
naudotis - kibirų klimato kontrolė veikia pakankamai gerai, kad nereiktų
dėl jos sukti galvos.