Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Sail
Data: 2021-01-14 14:43:18
Tai čia naujo automobilio privalumus aprašei. Jis už tave žino ką, kada
ir kaip - o tu čia įsilinguoti nori. Nebe tie laikai. Dabar komfortas
svarbiausia, ir spotifyjus kad būtų.

Pažistamas su tokiu šūdo gabalu pabuksavęs ant šlapios žolės įkalnėje,
nusipirko sena geliką, pervirinio, perrinko variklį ir patenkintas.