Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: RaR
Data: 2021-01-14 14:12:10
Kiekviena naujų auto karta pabrangsta bent 20% tie patys modeliai.
Naudoto auto kainą, dažnai žmonės lygina su šiuo metu parduodamų naujų
tų pačių modelių kaina, tai skirtumas jiems atrodo nemažas, bet jei
lygintų su kaina, už kurią tas auto savo laiku pirktas iš salono, tai
pamatytų, kad nuvertėjimas ne toks didelis, kaip įsivaizduoja.