Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-01-14 11:04:07
O adaptyvinę kruizo kontrolę, emergency braking turės?

Aš ketinu su nusipirkta nauja mašina važinėti mažiausiai 10 metų, gal ir
15, jei staiga gyvenimas labai pablogėtų. Paprastai visus savo auto
nuvažinėdavau iki pergalingos pabaigos, tai manau ir su nauju bus
panašiai :)

Na ir paskaičiuojam alternatyvias sanaudas 10 metų.

1. Už 8 k perkam 10 metų senumo "premium" auto su kokiais 200 k ridos.
Po penkių metų naudojimo tai jau 15 metų senumo auto. Kurį jau ruošiesi
priduoti į kuusakoski, nes remontuoti dėl rimtesnio gedimo greičiausiai
neapsimokės (remonto kaina viršys rinkos vertę).

2. Vėl už 8 k perkam 10 metų senumo "premium" auto su kokiais 200k ridos...

Tai per 10 metų išleidžiam 16 k., važinėjam su 10 metų senumo, 200 k
rida automobiliu, be norimų pribumbasų, bet kaip privalumas - facebook'o
drauguose turime bent kelis savo automobilio meistrus.