Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: DK
Data: 2021-01-13 13:41:52
Aš pvz. gyvenu tokioje įdomioje vietoje, mano šeima važinėja 4wd
automobiliais, šalia gyveno kaimynai, po pirmos žiemos irgi pradėjo
važinėti 4wd automobiliais. Praeitais metais išsikraustė, atsikėlė
fainulkos miestiečiai su požiūriu "4wd tik loxams". Šiemet jau į
kalniuką 2x padėjau pakilt, kartą mačiau, kaip iš griovio auto krapštė
(čia dar net sniego normalaus nebuvo). Prie to pačio šeštadienį jiems
Barbora prekes atvežė, išvažinėjo 4 valandas, kvietė tech. pagalbą, bet
ai, 4wd tikrai tik lohams.