Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: Arj
Data: 2021-01-14 10:30:29
2015 golfas galejo ir 15 kainuoti, ir dar nuo tos kainos nuolaida buti.
Nu ir dar neaisku kiek is tu kur autopliuse su defektais.
O ir pas dilerius buna tokiu nesamoniu su kainom, ypac per krize - stovi
koks trimetis golfas/korola su 160kkm ir 16kE kaina, ir salia toks pat
naujas, su uzrasu "akcija" ir 18kE kaina.