Tema: Re: Naujas biudžetinis 4WD automobilis
Autorius: neratoblogo
Data: 2021-01-14 09:44:32
O man tai atvirkščiai. Pasivažinėjau su City Bee naujomis ir supratau,
nx naudotos :)

Supratau, kad adaptyvinė kruizo kontrolė, line assist'as, šildomas
vairas, galinė vaizdo kamera, automatinė pavarų dėžė, šildomos sėdynės,
navigacijos ekranas su android auto - must have featurai.

O kiek anksčiau turėto šešiacilindrio  "premium"o išlaikymas paskutinius
du jo gyvenimo metus metus kainavo tiek pat, kiek kainuoja naujo
dabartinio įmokos.

Ir dar juokingiau, kai naudotų auto rinkoje vyrauja kažkoks paradoksas,
kai kelis metus važinėtas ir jau vos ne pusę (tarkime) savo resurso
nuvažiavęs, su 100 000 km rida kainuoja tik kokius du-tris tūkstančius
pigiau nei naujas iš salono.