Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Kurmis
Data: 2019-01-17 23:59:42
visi istatymai ir taisykles, viso labo paciu zmoniu parasyta. Kaip
susigalvoja kas tvirtina tuos istatymus, taip ir suraso. galima viska
surasyti ant popieriaus, jis viska istveria, reikia tik uzsiimti, kad
protingai sudelioti. na o pinigu atidavimas ar man ar is manes, tai cia
kaip kas sugeba pritempt kuo arciau saves. as del to ir meciau lyg ir
durna ideja, nes ji neslifuota ir netobula, bet kad butu mechanizmas,
kuris neleistu idingai zalistui skaiciuoti ismoku. negi kiekvienu atveju
reikia nepriklausoma eksperta samdyti tam kad isrinkt teiseta suma is
draudimo? nes jei realiai, tai eksperto darba turi apmoketi draudimo
bendrove ir dar zmogus daznu atveju daugiau gauna pinigu. nebent
skaiciuojat, kad zmogus samdo nepriklausomus is savo kisenes, bet finale
vartotojas lieka pliuse. tai galima ir taip save apgaudineti.