Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-01-16 23:21:23
ne nu tai ko nebuvo senose mašinose tai tas aišku nelinksta. Na ir 
naujose tie linkimai gi ne nuo naujumo prasideda, turbūt būna 200-300k 
nuvažiuota :)

On 1/16/2019 11:16 PM, Kurmis wrote:
> na tai siai dienai linksta visokie turbo slegio, jos valdymo davikliai, 
> sklendzio droseliai, kaip semkes eina. Egr turi savo padeties daviklius, 
> abs davikliai lygioj vietoj nusibaigineja. El. vairo koloneliu posukio 
> ir kiti ten davikliai susibaigia. Deja naujesniu masinu davikliai zymiai 
> greiciau sugenda, nei kad analogiski senu masinu. Zinoma, dabartines 
> turi aibe davikliu, ko senos neturejo. Bet kad bendrame vaizde, be tu 
> tapaciudavikliu, tas gausesnis sugedusiu davikliu kiekis nepalyginamai 
> brangesnis ir net ne keliais kartais ar desimtimis kartu.
> K
> 
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:q1o5h6$oa3$1@trimpas.omnitel.net...
>> na bulkoj,po teisybei, užlinko du - kondyškės slėgio ir DPF slėgio. 
>> Vienas 2x€ kitas 3x€, keitimas po 15min. Tai skaityk nieko neatsitiko 
>> :). Na ir metų jau link 10.
>>
>> o senose tarkose...nu nelabai buvo kam link. Nors tuose pačiuose 
>> 1.9TDI, G62 linkstas, MAF'ai linksta, apie pastoviai stringančią 
>> turbos geometriją jei važinėjama mieste, kalbėt net nėra ką. 1.6 
>> benzuose lyg velenėlio padėties daviklis linkdavo. Pas BMW tais 
>> laikais irgi ten buvo reikalų su jais. Vienu žodžiu, apart to kad tada 
>> kiečiau stovėjo, nelabai  matai skirtumų. Kaip ir feilų konstrukcinių 
>> buvo ir tada ir dabar pasitaikko.
>>
>> On 1/16/2019 10:42 PM, Kurmis wrote:
>>> Nu drysciau nusistebet. Nauju, po 2005 gamintu modeliu davikliai kaip 
>>> tik dazniau linksta, lyginant su senom tarkom.
>>> K
>>>
>