Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-13 23:14:36
On 1/13/19 13:45, Gintas wrote:
> Ikalt gali ir tik sekmadieni isvaziavus. Lietuvoje, mano ziniomis, draudimo jokio tokiam atvejui. Privalomasis (kuri sekmadieniui isvaziavus privalu turet!) pasiteisins, kad masinos likutine verte nulis, o kasko nedraudzia tokiu, mat nesugeba nustatyt vertes (nera rinkos, nera ekspertu tinkamu ir t.t. ir pan.)

Bo draudimo kompanijom tokia situacija labai apsimoka. Nes jei nutiks
avarija, tai ji kitos masinos draudimo kompanijai skaityk nemokama net
jei jos vairuotojas kaltas. Visiem labai gerai :)

O rinka sioje vietoje neveikia, nes paslauga renkiesi ne tu (kuriam tai
aktualu), o i tave ivaziavusios masinos savininkas (kuriam px).

Vienintelis ir imho mazai realus sprendimo budas butu ne per draudimo
kompanijas, o per egZpertus, jei jie ten turi oficialu statusa ir kokia
nors nors asociacija, kuri tvirtintu teismuose pripazinamas vertinimo
metodikas.

Cia kaip beje ir su likutine verte. Nezinau kaip ant LT, bet pas tuos
pacius kapitalistus egzpertas paskambina keliem shrotam ir sugraibo
pasiulymus. Nori, jiems ir parduodi, nori pasilieki masina ir gauni
atitinkamai mazesne ismoka. Tokiu budu nelieki su duzena ir neadekvaciai
ispusta likutine verte.