Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-01-16 10:15:16
Kompensuojama daikto rinkos verte. Imkim pavyzdi su namu turtu. Yra
diaktu, kuriuos man praradus draudikas be dideliu problemu ismokes 100
ar 1000 euru. Ir as busiu patenkintas. Vietoje uzlieto teliko ar baldu
neproblema nusipirkti naujus. O yra daiktu, kurie draudiko poziuriu
kainuoja centus arba visai beverciai. O man ar mano šeimos nariams jie
labai brangūs. Bet reikalauti iš draudiko, kad "mokėk man už šitą
konkrečia huinia štuka euru, nes žinai kiek ji man brangi" aš negaliu,
jei draudikas mato pilną rinką tokių daiktų už centus.