Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-12 16:29:57
man tai smalsu, o kaip su kolekcinemis masinomis? Nes Lietuvoje, draudziant 40 m masina-rodo, kad jos likutine verte apvalus nulis. Tai tipo siulo draustis, kad turetum draudima, bet ismoket jie tau nieko nezada :) Ergo nepatingejo netgi i kazkoki eksperta kreiptis, tai tas pasake-nera Lietuvoje tokiu masinu rinkos-nera ir vertes :)