Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-01-13 22:52:04
nu ne apie tai gi kalba, pats supranti. pasiimsiu kitą mašiną nuo kiemo
ir pasieksiu :D. Nebus ką pasiimt, važiuosiu trūliku su kolega kaimynu
citybee, nusipirksiu kitą naują, nu variantų milijonas. Aš ką noriu
pasakyt, kad nedročinu prie to seno trabio, nedarau iš jo ledo,
susitaisau kiek noriu ir važiuoju kol važiuoja.

O jei tu čia apie  kažkokią viziją, kad papuolus į avariją tau tą pačią
akimirką kažkas duos analogiškos stovio seną premiumą, tai tokios žolės
ir aš noriu, kur parduoda? :)