Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Kurmis
Data: 2019-01-16 23:04:38
vat del to "nepriklauso" cia as ir nesutinku. Nes kaip pirmininkas rase, esu
panasiai nusviles. Ta nekaltai nukentejusio situacija apturejau ir visai
noreciau kad nereiktu ir kitiems to patirti.
Negi sunku suprasti, kad tikrai daugumas vazineja senom geldom, nes tiesiog
nesugeba nupirkt netai kad uz savus, bet ir uz skolintus pinigus naujos
auto. Tarp tu senu masinu tikrai rasi "kauliniu" ir "sugriuvusiu" masinu.
Skelbimu kainos niekaip neatspindi gyvo automobilio kainos, nes tokie
paprastai skelbimuose neparduodami. Jais zmones naudojasi, nes parduodant
tiek negaus kiek sudeta. Geresniu metu, taip iki penkiu metu senumo, masinu
pilna pasiuloj ir tikrai bus is ko rinktis. Dar rasi tarp ju nenujotu, bet
Lietuvos autoparko vidurkis gerokai senesnis, tai gal reiktu tiksliau ar
bent jau objektyviau paskaiciuoti tuos senus automobilius. Nors velgi,
draudimui gi tai nepelninga.