Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-01-13 11:41:29
aš tai nžn  kodėl, tautos klausk. tu žinau kiek tam dusupuse tėrėy
kainuoja diržus normaliai pakeist? :) Pakabą paremontuot? Velenėliai
visokie variklio nu ir viskas taip toliau ir toliau. Ir viską daryt
žiūrint į rūdijantį kėbulą.

ai čia kažkada sakei zjb seną golfą paimt susitaisyt ir važžinėt. Matei
per naujus Marijampolėj kaip baigėsi?