Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-01-17 00:03:26
čia hiundajuose pumpadūzai nelaiko? :D

  O šiaip tai sorry, aš jų apskritai automobiliais nelaikau, tai eina
jie gal tegul nx :). Policijos istoriją su ix35 žinau vieną, daugiau
stovėjo nei važiavo. Bet tai gal pagal antros rūšies sasyskų skonį gal
nereikia spręst, kad mėsa yra maistui netinkamas produktas? Juolab, kad
ir tos mėsos anose sasyskose nekažką yra, jos tik išdidžiai mėsos
gaminiu vadinamos