Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: svyt
Data: 2019-01-13 18:19:30
Nu nesakyk, 3 golfas uz 2000+2000 litais atlaike 2 metus ir supuvo
 tiek kad uz pinigus ta nepraejo, nu, 1000 atgavau, tai 2 metams
 kazkur 900 kainavo, cia tas kur nauju metu mariampoles avarijoj
 su premiumu 3 lavonai.
Bmw, kazkur 3000e ir jau 5 metai. ir dar pakankamai gero stovio,
 nebaisu sest ir vaziuot kur toliau. Jei dar be didesniu remontu 5
 metus atlaikytu, kas visai realu, jo metu savikaina butu 300 euru
 plius kuras, arba 25 eurai menesiui !, Dar jei laiku parduosiu ir
 maziau , Kas pigiau vazinejat? Kondiske, vebasta, sildomos
 sedyne- visas komforto paketas. Variklis mazai nubeges, is dauzto
 anglo isimtas, pavaru deze pries 50 000 vokietijoj buvo tvarkyta.
 Pakaba pats tvarkiau, galas buvo pavarges konkreciai. Prieki tik
 truputi. Nusipirkes nauja masina as negausiu jokiu privalumu,
 juolab premiumo ir nepatemciau turbut. Nz, bet kai as remontu
 nebijau, man uz sena premiuma geriau tik naujas premiumas,
 taburetem as jau per senas darausi.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----