Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Nioka
Data: 2019-01-12 16:45:06
Tai vienas kazkoks neaisku kokios srities ir specialybes ekspertas pasake,
tai dabar visos draudimo kompanijos remsis jo "kompetetinga" nuomone,
ismokant draudimus? O jei kitas ekspertas pareiks spaudoj priesinga nuomone,
tai tada jau draudimo kompanijos remsis jo nuomone?
Ir bendrai, "ekspertas" tai specialybe, kvalifikacijos laipsnis ar dar
kazkas?