Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Kurmis
Data: 2019-01-13 22:45:58
Uztat as meciau ideja, kad galetu but koks nors uabas ar kitaip ivardinta
istaiga, kad vat imtu ir mesteltu kibira, kol susidelios kas kiek ir del ko
turi atlyginti zala. Ivykiu statistika yra, tai planuoti ir pasiruosti
kazkokiam parkui galima butu. Juolab kad visokios miesto bites gali but kaip
zaidejas sprendziant tokias jautrias temas.
Vistik valstybe prakala draudikams polisus, kurie paskui supilstos kaip
vandeni pagal grupes ir rizikas kam uz kiek parduos. Gal tai netik draudeju
galvos skausmas?