Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-13 14:45:27
Ikalt gali ir tik sekmadieni isvaziavus. Lietuvoje, mano ziniomis, draudimo jokio tokiam atvejui. Privalomasis (kuri sekmadieniui isvaziavus privalu turet!) pasiteisins, kad masinos likutine verte nulis, o kasko nedraudzia tokiu, mat nesugeba nustatyt vertes (nera rinkos, nera ekspertu tinkamu ir t.t. ir pan.)