Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Teisybes Dele
Data: 2019-01-16 02:23:01
On 1/14/2019 1:08 PM, tranzoo wrote:
> genda senos ir genda tokie dalykai, kurie pas naujas (iki 5 metu
> amziaus) net nepagalvosi. ir sutvarkyt be plaktuko ir vielos - brangu.

nu jo, pas mane pas sena nuo senumo atsilupo stogo apdaila is vidaus
pas nauja nuo naujumo atsilupo stogo plevele ant virsaus

viela ir plaktuku nei vienos nesuremontuosi

labai nesigincysiu, kiekvienas atvejis individualus

bet vidutiniskai perrinkti 25 metu senumo kibira kainuos pigiau negu 5
metu kibira su kompiuteriais ir kruva davikliu, nekalbant apie DPF, turbinas