Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Julius
Data: 2019-01-13 21:26:10
Linas Petkevičius <linas@NONONOlekiam.lt> Wrote in message:
> nereikia. bet ir nereikia tiketis, kad i 1000 euru kainuojancio
> automobilio remonta sudejus 1000 euru jo verte pasidaro 2000.

Nereikia. Bet investavus tokias lėšas  ji patampa kibiru, gebančiu
 mano šikną pavežioti bent porą metų be didelių rupesčių. Ir
 tikrai naujesnis viedras už sumą maniškio su remontu, tokios
 galimybės nesuteiks po liubomu. Todėl ir kyla klausimas, kodėl
 kažkokiam avinui sunaikinus mano karuti netaisomai, aš turiu
 tenkintis draudimo trupiniais, nes rinkoje jis kažkodėl
 bevertisvesti? Tokiu atveju konfiskuoti iš kaltininko likutinį
 auti ir atiduoti nukentėjusiam.

--
Storas