Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: tranzoo
Data: 2019-01-15 11:03:20
panasiai ir cia. privalai issikviest nuvezima ir sutvarkyma. o jei
judresnej gatvej - atvaziuoja patys - penkios gaistriniu, desimt keliu
tarnybos sunkvezimiu su atitvarais ir zenklais ir kokios sesios
greitosios (turbut psichologine pagalba... arba psichine)... policija su
traliukaisi ir taksais savaime aisku...