Tema: Re: Nu va... (sena bet tvarkinga masina ir draudimas)
Autorius: Kurmis
Data: 2019-01-13 14:13:38
o kodel tu galvoji kad ten du supuse tedey? benzu ar dyzelio 1,9 fone ta
masina tikrai normali.
Lieka tik hipotetinis klausimas, nuo kada masina patampa sena, kad nebutu
galima eksploatuoti kitu akimis? Durys ir dumu kamuoliai neargumaentas, nes
naujos masinos tom ligom labiau linkusios gesti. O kur dar milijonas ligu,
kuriomis senos masinos net neges niekad.