O kodel tada diskatorius keiciamas su sankabos disku? -- svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365 "Nioka" <dainius_TRINTI@inbox.ru> Wrote in message: > Smagratis turi buti ir automate, tiksliau variklyje, nepriklausomai kokia > yra greiciu deze. Bet smagracio kaip detales taupymas galimas tik 1)kuo > reciau uzvedinejant starteriu (kad nediltu smagracio vainiko dantukai) ir > 2)kuo reciau spaudziant sankaba (kad nebutu sankabos praslydimo, dilinancio > smagrati). Bet smagracio dilimas nuo sankabos yra niekinis, kadangi visada > sudyla sankabos diskai, o ne smagratis. Daugiau apkrovu smagratis lyg ir > negauna. Sukasi paprasciausiai, leciau ar greiciau, perduoda sukimo momenta, > savo mase ir inercija islygina alkuninio veleno sukimosi netolygumus. > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:pvv7m5$f7l$2@trimpas.omnitel.net... >>o is kur tas dmf automate? >> >> On 2018-12-23 21:56, newsreader wrote: >>> Ne tai kad dyla, bet labiau apkraunamas DMF. >>> >>> Is wikipedia: Dual-mass flywheels were developed to address the >>> escalation of torque and power, especially at low revs. >>> >>> On 23/12/2018 20:27, Nioka wrote: >>>> Ka reskia "taupo smagrati"? Ant dideliu apsuku maziau dyla smagratis? >>>> Kurioj >>>> vietoj tas "taupymas"? >>>> >>>> "newsreader" <mail@address.com> wrote in message >>>> news:pvfpnv$u59$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> S rezimas naudojamas nes... >>>>> >>>>> 1. Mikrosekunde sutrumpina reakcija i tapkes paspaudima >>>>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati >>>>> 3. Leidzia greiciau isibegeti iki reikiamo greicio >>>>> >>>>> 2-3 kartus per diena ijungiu. Skant jeigu featuras yra, kodel juo >>>>> nepasinaudojus. >>>>> >>>>> On 17/12/2018 09:52, Lawrence Jamieson wrote: >>>>>> >>>>>> O nx makaluoti tarp D ir S? >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> > > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/