Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-12-20 10:26:35
Zapadlo gaunasi tada, kai SS isjungia varikli pilnai nesustojus. Ir cia
ne gedimas, manualas raso apie toki veikima. Net ir zinodamas apie tai
gali issidurt, kai paskaciavai nesteisingai ir pristabdyt tenka daugiau
pries sokant i zieda - o cia pyst ir uzgeso auto. Biesina, kad
nepadaryta atmintis SS, ar isjungimas per meniu.