Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: svyt
Data: 2018-12-22 00:04:16
Idomu kaip skaiciuoja? Kad padideja kuro sanaudos tik uzvedus nes
 sunkiau sukasi generatorius, pats uzvedimo momentas irgi nelabai
 ekologiskas.
Pacius uzgesinimus gal skaiciuoja ten kur ir taip
 uzgesintum, tarkim prie kokios pervazos.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/