Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-12-26 12:00:37
automate yra hidrotransformatorius. Apie smagratį nusišnekėjai, 
pasižiūrėk https://en.wikipedia.org/wiki/Dual-mass_flywheel kaip jis 
atrodo šiais laikais....

On 12/26/2018 11:52 AM, Nioka wrote:
> Smagratis turi buti ir automate, tiksliau variklyje, nepriklausomai kokia
> yra greiciu deze. Bet smagracio kaip detales taupymas galimas tik 1)kuo
> reciau uzvedinejant starteriu (kad nediltu smagracio vainiko dantukai) ir
> 2)kuo reciau spaudziant sankaba (kad nebutu sankabos praslydimo, dilinancio
> smagrati). Bet smagracio dilimas nuo sankabos yra niekinis, kadangi visada
> sudyla sankabos diskai, o ne smagratis. Daugiau apkrovu smagratis lyg ir
> negauna. Sukasi paprasciausiai, leciau ar greiciau, perduoda sukimo momenta,
> savo mase ir inercija islygina alkuninio veleno sukimosi netolygumus.
> 
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
> news:pvv7m5$f7l$2@trimpas.omnitel.net...
>> o is kur tas dmf automate?
>>
>> On 2018-12-23 21:56, newsreader wrote:
>>> Ne tai kad dyla, bet labiau apkraunamas DMF.
>>>
>>> Is wikipedia: Dual-mass flywheels were developed to address the
>>> escalation of torque and power, especially at low revs.
>>>
>>> On 23/12/2018 20:27, Nioka wrote:
>>>> Ka reskia "taupo smagrati"? Ant dideliu apsuku maziau dyla smagratis?
>>>> Kurioj
>>>> vietoj tas "taupymas"?
>>>>
>>>> "newsreader" <mail@address.com> wrote in message
>>>> news:pvfpnv$u59$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> S rezimas naudojamas nes...
>>>>>
>>>>> 1. Mikrosekunde sutrumpina reakcija i tapkes paspaudima
>>>>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati
>>>>> 3. Leidzia greiciau isibegeti iki reikiamo greicio
>>>>>
>>>>> 2-3 kartus per diena ijungiu. Skant jeigu featuras yra, kodel juo
>>>>> nepasinaudojus.
>>>>>
>>>>> On 17/12/2018 09:52, Lawrence Jamieson wrote:
>>>>>>
>>>>>> O nx makaluoti tarp D ir S?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
> 
>