Tema: Re: Pavara su automatine deze stovint
Autorius: Nioka
Data: 2018-12-26 11:52:19
Smagratis turi buti ir automate, tiksliau variklyje, nepriklausomai kokia 
yra greiciu deze. Bet smagracio kaip detales taupymas galimas tik 1)kuo 
reciau uzvedinejant starteriu (kad nediltu smagracio vainiko dantukai) ir 
2)kuo reciau spaudziant sankaba (kad nebutu sankabos praslydimo, dilinancio 
smagrati). Bet smagracio dilimas nuo sankabos yra niekinis, kadangi visada 
sudyla sankabos diskai, o ne smagratis. Daugiau apkrovu smagratis lyg ir 
negauna. Sukasi paprasciausiai, leciau ar greiciau, perduoda sukimo momenta, 
savo mase ir inercija islygina alkuninio veleno sukimosi netolygumus.

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:pvv7m5$f7l$2@trimpas.omnitel.net...
>o is kur tas dmf automate?
>
> On 2018-12-23 21:56, newsreader wrote:
>> Ne tai kad dyla, bet labiau apkraunamas DMF.
>>
>> Is wikipedia: Dual-mass flywheels were developed to address the 
>> escalation of torque and power, especially at low revs.
>>
>> On 23/12/2018 20:27, Nioka wrote:
>>> Ka reskia "taupo smagrati"? Ant dideliu apsuku maziau dyla smagratis? 
>>> Kurioj
>>> vietoj tas "taupymas"?
>>>
>>> "newsreader" <mail@address.com> wrote in message
>>> news:pvfpnv$u59$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> S rezimas naudojamas nes...
>>>>
>>>> 1. Mikrosekunde sutrumpina reakcija i tapkes paspaudima
>>>> 2. Leidzia varikliui suktis iki 4k+ ir tokiu budu taupo smagrati
>>>> 3. Leidzia greiciau isibegeti iki reikiamo greicio
>>>>
>>>> 2-3 kartus per diena ijungiu. Skant jeigu featuras yra, kodel juo
>>>> nepasinaudojus.
>>>>
>>>> On 17/12/2018 09:52, Lawrence Jamieson wrote:
>>>>>
>>>>> O nx makaluoti tarp D ir S?
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>